HIPPIEN Å GEISHAN


Ikväll var Carro på besök här på Storgatan. Vi har inte hunnit ses mycket på senaste tiden och klämde därför in lite vardagsmys! Det slår mig då vilken grej det är det här med vänskap. För snart två och ett halvt år sedan träffades jag och Carro, i USA på ett aupairmöte. Minns verkligen den sekvensen så himla tydligt. Hon tog ett fast handtag, ett riktigt carro handshake, och sa: hi I'm Caroline, you're From Sweden, right? Sedan har det ju bara rullat på och nu bor vi i samma stad och springer på varandra dagligen i korridorerna! Ikväll var hon alltså här och vi öppnade en påse med mitt favvogodis från USA och kollade på gamla usabilder. Och det var det jag ville komma fram till, Gud vad vi har gjort saker tillsammans, lika som med Kristine och Nana. Så sjukt fina och knäppa minnen bara vi kan fnissa åt, såhär två och ett halvt år senare. Tänka sig så bra man kan ha det!


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hjerte!! Memories

Svar: love love love
Emilia

2012-12-14 @ 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0