NÄR DAGEN BLIR MÖRK


Uppe med tuppen och nej det är inte självmant! Vaknade vid halv fem av att det smärtade i ryggrumpen och sedan kunde jag inte ligga ned i sängen längre utan att det gjorde ont så ja nu sitter jag på sängkanten istället och har hittat mig en skön och smärtfri position.. Har tröttnat på den här falska ischian som kommer och går lite som den vill! Ringde nu därför sjukvårdsupplysningen i panik och frågade hur sjuttsiken man får en remiss från läkare till en sjukgymnast. Hehe så nu väntar jag väl bara på att klockan ska slå åtta så att jag kan ringa farbror doktorn! Annars så laddar jag och Umeå för en vecka fylld med anatomiplugg!! Avslutar med en bild från gårdagens adventskonsert i statskyrkan, mysigt med julstämningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0