HURRA HURRA HURRA HURRA HURRAAAA IGEN!!

Trots inflyttningsfest och utgång med dans långt in på sena natten i lördags tog jag mig upp på söndagsmorgonen för att hoppa på bussen mot Skellefteå. Det nalkades ju 25årskalas och det ville jag ju inte missa. Bara det att jag inte hunnit berätta för någon att jag skulle komma, bestämde mig ju trots allt där i dimman kvällen innan, och överraska är ju kul! Ringde födelsedagsbarnet när jag promenerade från stationen, sjöng och grattade, för att fem minuter senare plunga på dörren hennes. Tihi. Hela tjocka släkten kom och mormor delade ut ljus och sjungande slipsar! Älskar min familj, till månen och tillbaka. Och ännu mer därtill!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0