YOU HAD ME AT HELLO


Idag var det back in school och det var ju kul, faktiskt. Intressanta föreläsningar med bra föreläsare. Sedan hade jag mejlat med föreläsaren som hade termintvåorna för att jag skulle få störa och informera om tia för en tenta. Galet vad nervös jag var innan. Som tur var fick jag massa pepp från fina klassisar och drog med mig Eve som mentalt stöd. Det gick bra och det har lett till just nu ett 30tal nya på facebook. Ingen är gladare än jag. Sedan fick jag med mig Eve att sätta upp affischerna jag har gjort så nu sitter även dom uppe runt om på universitetet. Hoppas folk hakar, om aaaaalla på universitetet här skulle skänka eeen tia hade det blivit 300 000, haha man kan ju drömma lite. Känns kul, så roligt med respons och fina ord!

2013-10-23 @ 22:10:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Gud, vad du är energisk, tapper och härligt envis <3

2013-10-24 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0