Hemma från Stiftsgården

Okej är det nu man ska börja känna efter och inse att det snart är dax att packa om och packa färdigt allting som är uppackat och tvättat från Stiftsgården, köpa presenterna som är kvar att fynda och säga hejdå till alla vänner? Är det nu man ska få panik? I så fall ligger jag risigt till. Känner ingenting inför resan, eller jo men nästan så. Är fan coollugn. haha men det kan ju vara bra. Känner jag mig själv rätt så kommer det, tro mig. Tror det bara är så enkelt att jag inte har fattat att jag åker på måndag. PÅ MÅNDAG. Okej, nu gick det in lite. Så fint. Men ganska coollugn, sittandes hos familjen Goop och njuter av att vara hemma i fina Dalarna. Imponerande Emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0