Kentucky fried chicken

Igår åt jag min första kentucky fried chicken! Gott men väldigt flottigt, ungarna älskar det så jag antar att det kommer ätas mer än en gång under detta år..
Jag har just skjutsat ungarna till deras första dag i skolan. Gick galant, tyckte det var ganska lugn morgontrafik men mamman försäkrade mig om att det kommer bli kaos efter nästa vecka eftersom skolan intill deras börjar då. Blir kul.. Men jag är ändå stolt, och glad, att jag körde trefiligt! Antar att det bara är en liten fis i rymden om man jämför med hur det är att köra inne i stan men jag väntar med att panika tills den dagen kommer.
J och I går tydligen halvdag idag så jag ska hämta upp de strax innan ett. Inga lunchboxar i skolan idag, innebär alltså att jag måste fixa lunch till de när de kommer hem. Lite svårt när alla äter olika saker och knappt ens det. Meeen, den som lever får se!

Skulle ha träffat en tysk tjej ikväll men hon smsade och sa att hon var tvungen att fixa med lite grejer så vi får se vad jag hittar på. Tog mig en promenad i går kväll runt området här bland alla hus, fejk fejk fejk, överallt. Genade över en liten gräsmatta och man riktigt hörde plastprasslet. haha I love it!

Nu ska jag skypa med Maja om hon lyckas få sin skypeanvändrare att fungera, sen får vi se om jag tar mig ut och springer (Måste i alla fall nämna det så att hoppet lever kvar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0