Om man skulle ta och börja..

Har vart en sväng på stan och fikat med fröken Idre och försökt göra några ärenden. Fortfarande två presenter kvar och möjligtvis en väska till handbagage att köpa men men. Har ju hela helgen på mig :) Nu tänkte jag sätta igång och börja med packningen. Vad behöver jag egentligen ha med mig? Den stora frågan som kommer klinga i mitt huvud ända fram tills planet lyfter, om inte längre.. Just det, hur och när tar jag mig till Arlanda? Det har väl varit det minsta problemet att lösa men nu börjar det ju närma sig så om man skulle ta och.. Förstår inte hur jag fortfarande kan vara så lugn. Men men. Ikväll blir det i alla fall mys med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

håll kvar känslan att inte vara nervös, detta kommer du klara galant det vet jag! Ett riktigt äventyr!!

2010-08-20 @ 17:50:44
Postat av: Elli

Jippie yahooooo! Lycka till Emilia!

Du kommer få uppleva så himla mycket :)



Ps. Ta inte med överdrivet mkt kläder, schampo och sånt. . . Det finns att köpa där - promise!

/Elli (& Sälen)

2010-08-20 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0