ATT VARA ELLER INTE VARA. 21


Nu har jag hunnit bli 21 år! I Sverige i alla fall.
Här i Cali dröjer det ytterligare några timmar.

Solen har hittat tillbaka hit igen vilket jag gladeligen tackar för. Californinen är verkligen inte fint när solen inte skiner. Då är det grått, grått och grått med alla flerfiliga vägar och betongklumpar.

Min bil är inne på lite rehab så idag cyklade jag för första gången på fyra månader. (Så nu faster Stina kan du inte klaga längre!)
Jag är även ledig denna vecka från jobb men det finns inte så mycket att göra när alla vänner jobbar.

Den här julehelgen har inneburit mycket jobb för tankemaskinen. Allt blir så påtagligt så här när hela familjen är hemma när det kommer till att trivas i sin värdfamilj, så jag längtar efter den vanliga vardagen när allt blir som vanligt.
Men imorgon blir en bra dag för då fyller jag år och då ska det först lunchas med värdfamiljen, J och C har köpt en tårta till mig. J sa att det skulle bli en överraskning och att ingen fick visa mig tårtan. Sekunden efter frågar han mig "By the way, Emilia, do you like oreo cookies?" Undrar vad det blir för tårta..

Sedan blir det Long Beach med vännerna på kvällen.
Det om inget annat blir, Top Notch!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ha en underbar dag! Du vet: det innebär ett ansvar att vara 21 i USA, i Sverige börjar ansvaret redan vid 20 så jag tror du klarar det!!! Kram

2010-12-29 @ 14:35:16
Postat av: Elin

Ny är din dag och nytt är ditt år! Massor av grattiskramar till fin du

2010-12-29 @ 15:27:02
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: IMoster Inger

Vi önskar dig en fantastisk födelsedag utan snö och kyla men mycket värme!Grattiskramar från Inger o Ola

2010-12-29 @ 20:11:37
Postat av: EMILIA 21!

Tack ska ni ha! Min värdmamma kom just in till mitt rum och sa att nu eftersom bilen inte är lagad så behöver jag inte oroa mig om att både drink and drive! ;)

2010-12-29 @ 22:12:37
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas det blivit mycket fira av på din dag! ännu en gång, GRATTIS!!!

2010-12-30 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0