SÅ HÄR PÅ KVÄLLSKVISTEN


Ligger och fnissar hysteriskt för mig själv när jag ligger och kollar på vad Marit skrivit på sin facebooksida.

Drove by a group of mid-twenties girls on Saturday...Emma excitedly exclaims: "Look mom, sexy girls!" Not knowing exactly what to make of the comment I asked cautiously - "Oh, what does sexy mean?". "It means they are FLEXIBLE, mom"! (Decided to leave that one alone....)



Den här fina fyraåriga tjejen slutar aldrig förundra en. Glädjespridaren nummer ett som så fort hon ser en kan utbrista
Emilia, you are soo beautiful today. I like your dress very much.
När jag då säger tack så mycket you're so sweet Emma, svarar hon sprudlande glad, oh thank you veeery much Emilia, YOU are soo cute!
Hon är fyra år. Hon är min förebild!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken söt lite unge!

2010-12-15 @ 22:18:55
Postat av: Mamman

Gullig tjej! Jag förstår att hon är din idol

2010-12-16 @ 15:27:46
Postat av: Madeleine

är detta ditt värdbarn? vad förvirrad jag blir, hehe hade för mig att det var äldre :) puss på dig! hoppas du har det kanon

2010-12-17 @ 23:56:13
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0