SÄFFLE, GE MIG EN KOPP KAFFE


Är just klar med juleklapparna som nu ligger här inslagna och väntar på att bli öppnade. Ska jag rimma? Gör man det i Usa? Som liten slog vi alltid in klapparna och rimmade nere i källaren med Kurt Olssons jul på vinylskiva i bakgrunden.
Nu har jag ju inte den vinylskivan här men den har fått ersättas av Hasse och Tages Klassiker, en skiva mamma skickade med i ett paket, det duger så det blir över! Har även lyxat till det med en paradisask från Ikea som brukar vara en av klapparna från mormor. Finns inte mormor till hands får man fixa det på annat vis. Men jag tänker att den är från henne, tack mormor!



Helgen var galen förresten med alla luciauppträdanden och tillhörande fester. Ska komma ihåg att skriva om det här näst.
Men nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Att våra julklappar inte verkar komma fram känns sorgligt, tycker jag, men nu, när du blivit bekant med HasseåTage är det bara att säga "spik i foten, under franska revolutionen skulle de vara jävligt glada om de hade en spik i foten/inte fick sina julklappar" . Fast lite tråkigt är det ändå...;)

2010-12-23 @ 12:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0