bästa tröttheten

Mumma vad fin min lediga dag blev. Började i Rättviksbacken med paintball och rodel. Haha satan vad det var kul och så på riktigt. Med Paintballen alltså. Mycket värt. Sedan bjöd Lovisa på Tacos på Stiftsgården där även Mimmi och Papi var och så passade jag på att hänga lite i kiosken med folket som befann sig där och fick lite Stiftsgårdsfeeling. Vid sju cyklade jag iväg till Amandas stuga i Sjurberg där det var massa mys och grillning. Världens finaste utsikt och trevligt sällskap. Senare på kvällen cyklade jag förbi kohagar och röda stugor tillbaka till Stiftsgården för att åka hem med Mimmi och pappa och sova. Imorse tog det emot att kliva upp ur sängen och var jag dock tröttast ever på jobbet men det var så värt det! Nu ska jag sätta mig ute på altanen och titta lite på VMfinalen och göra en lampskärm!

För övrigt så jobbar jag nu fyra dagar, ledig en, jobbar, två, ledig en, jobbar tre och sen blir det tack och hej till daljunkarn för att åka tre veckor till Stiftsgården och sen hem en vecka och sedan TAM TAM TAM flyga till NY och CALIFORNIEEEN! Får se till att ta vara på ledig tid framöver så jag hinner med att fixa klart allt till Usa innan Stiftsgården. Men det är sjukt för det är så himla lite tid kvar nu!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg bloggdesign, syrran:D

2010-07-18 @ 11:20:25
Postat av: Hannas postorderfirma!

Jag ser att klänningen passade?! Fy vad fin du är i den! och bloggdesignen med! Finfint :) miss yoou <3

2010-07-26 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0