EFTER THANKSGIVING


Idag har jag varit mätt från gårdagens thanksgiving med turkey och min hemmagjorda äppelpaj. Den gjorde succé. I morse steg mitt morgontrötta jag upp vid 4am för att ta med S ut på Black fridayrean. Alltid fredagen efter thanksgiving är det rea på massa klädaffärer och man går upp tidigt för att shoppa loss. Det är tradition. Jag shoppade, dock inte på rean..

Resten av dagen, Ikea med Nana på julstjärnejakt utan resultat.. Vidare till Long Beach och spontanbio, unstoppable, se den! Sedan möta upp Carro för lite flanering (haha det ordet har jag aldrig använt förr. Trodde inte jag skulle göra det heller) på second street. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0