FÖR ER SOM INTE HAR FACEBOOK


Kan jag ju förtelja eder om att jag, äntligen, tog mitt Amerikanska körkort igår. Vilken perss. Körkortet i sig var ju inte så svårt att ta, men gudars vad det har krånglat med massa papper och formulär och tagit tid. Men nu är det i alla fall klappat och klart och jag väntar på att det ska dimpa ner i postlådan inom någon vecka.
Precis när jag kom hit till Californien ändrade de designen på det californiska körkortet till det något fulare och mindre coolare. En liten besvikelse men heey, jag är med Amerikansk körkort!

Igår var även dagen då det var tre månader sedan jag flög hit till USA. Tiden går medan jag kämpar på. Ha det gött allihopa.

Och just det, jag vill tacka Al. Vilken klippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0