HOMEMADE PIZZA JOMENVISST

Som vanligt som på alla söndagar så var det Luciarep även denna. Till denna söndag hade kassarna med lucialinnen tagit plats på golvet och röda band eller glitter började diskuteras. Rött band får min röst. Och krans.

Efter övningen plockade vi upp vår norska jenta och for till Carro för att baka Pizza. Nana och jag hade vart på Grocery storen och fixat med alla tillbehörigheter så det vara bara att ta fram kaveln och börja knåda.





Kan ju passa på att hylla mina fina tjejer. Skulle verkligen inte klarat detta ståhej utan deras närvaro. Pizzan smakade mumma och att vi satt på bakgården till Carros Mansion till hus gjorde inte kvällen mindre mumma och mysig.



Kommentarer
Postat av: Josephine s.

Emilia! Du ser så glad ut när du är med dina vänner!:) Och jag kan inte låta bli att säga det; ditt hår är så långt och fint!!!

2010-11-10 @ 10:31:39
Postat av: Lovisa

Ja, jag kan inte annat än att hålla med; luften i Kalifornien måste ge något alldeles extra bra för snyggt hår;)

2010-11-10 @ 14:39:13
Postat av: Emilia

Kul att ni just kommenterat håret när jag själv gått runt den senaste månaden och liknat det med könshår! haha. Men jag tackar och blir glad. Såklart

2010-11-11 @ 03:00:49
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så himla härligt att läsa om din vardag, jag blir glad! Blir sjukt sugen på att åka dit också (är sjukt sugen på att åka till vilket civiliserat land som helst, but still!) Och band och kransar är optimalt för ett proffsigt luciaframträdande, supersnyggt!

2010-11-11 @ 16:17:52
URL: http://hannavidarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0