LONG BEACH MM MM MMM!


Man förälskar sig i en del saker. En av de sakerna jag förälskat mig i är Long Beach. Carro bor där, Sofia Fellin ska flytta dit. Stället är mer än mysigt, dagtid som nattetid och det tar mig drygt 20 minuter med bil att komma dit.
Där i alla fall, på Long Beach, spenderades fredagskvällen med Kristine, Nana och Carro.


Det blev grillat på SteakHouse och Nana tyckte det var extra gott


Carro och jag flummade nog oss igenom hela middagen


Palmen och jag. Inte visste jag vid detta tillfälle att "palmen och jag" skulle få en helt annan betydlese ett dygn efteråt än just bara palmen och jag...


Efterrätten blev på Coldstone. För första gången en besvikelse för mig när den nya glassorten jag provade inte alls passade mig i smaken. Mina vänner var dock nöjda med sina val av glass, sedan somnade de på en bänk. (de ser verkligen ut så där när de sover på riktigt!




Jag längtar till januari månad när Sofia flyttar dit så jag får ytterligare en anledning att hänga där ofta. Det kommer bli kanon.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh du är så fin!!!:) Den där bilden med bara dig på; du är riktigt fin på den!!! Snygging till syster asså!



Här i Uppsala är det snöstorm typ, har snöat hela dagen, så sänd oss en solig tanke

2010-11-09 @ 16:30:20
Postat av: Mamman

Jättesnygg dotter! Härligt att sola sig i din glans!(Nu har snöstormen kommit till Falun - längtar inte att gå från jobbet)

2010-11-09 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0