ORÖRLIG SÅ ATT SÄGA


Värmeböljan fortsätter här i Cali och jag är glad att jag kan koppla bort och njuta av stunden medans jag fortfarande velar och bestämmer mig hur lång vistelsen här ska bli.

Idag sitter jag med en jädra träningsvärk efter att igår ha gjort min debut på gymmet här, eller på gym var som helst. Kan knappt gå, min kära syster Sofia skypade över ett träningspass och jag är väl inte den mest vältränade människan så idag känns det! Därför spenderar jag förmiddagen med Paradise Hotel och lite mejlskrivning.



Sofia hade lyckats koppla in Webbkameran till den bärbara datorn (jättestolt över dig gumman!) så jag fick en liten rundvandring i huset hemma på Kontrollvägen och jag fick även rörligt bevis på att Sofia vattnar mina blommor. Eller det var väl mer, har du kommit ihåg att vattna mina blommor? öö nej men jag kan göra det nu, vill du se?

Nu ska jag nog snart överge PH och lägga mig i solen ett tag. Ikväll blir det Starbucks med tjejerna. Ha det fint allihopa, det försöker jag ha i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0