ÄNDRING I SCHEMAT (LÄS LIVET?)


Jag har då verkligen rört om i grytan här Cali, den är het så att säga och jag vet inte alls hur den kommer att smaka. Lite lulligt skrivet men så får det vara för jag tänkte koncentrera mig på att ha en asbra helg och sedan berätta mer om min öö matlagning när jag vet vilket recept som gäller. Tanken var ju att jag skulle jobba ikväll men nu när grytan smaksätts på annat vis så blev jag ledig från allt jobb, vilket innebär att jag kan följa med mina kära vänner till Santa Barbara på Halloweenpartaj ikväll.


Min lilla pumpa slutade med en dalahäst på ena sidan och ett happyface på den andra

Gårdagskvällen for jag iväg och myste med Nana på bland annat Whole food (typ plocka på dig lite smått och gott av det du vill ha i din matlåda, väg in och betala), vidare till Coldstone för att sedan avsluta med te och idolklipp på Starbucks till stängning.

Tidigare under dagen for vi och shoppade lite på Del Amo.

Medans Nana njöt av en av hennes favoritbutiker Hollister hittade jag ett annat sätt att roa mig

Och visst att det är Halloween över hela staden men det hindrar inte amerikanarna att börja julpynta.


Happy Hallowwen!!


Nu kommer Nana om några mminuter så ska vi ut och sista minutenköpa en halloweendräkt åt mig. Sedan kan helgens bravader börja!

Kommentarer
Postat av: Mamman

<3

2010-10-30 @ 20:07:14
Postat av: Lovisa

Det behövs röras om i grytan så min Emilia ska må bra! Hur det än har blivit är det bra att just denna kvällen blev fri från jobb, så du tillslut får uppleva halloween! Hoppas du kan njuta av kvällen och vännerna:) och att du är sjukt snygg i din halloweendräkt;)



<3

2010-10-30 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0