DET REGNAR I CALIFORNIEN

Japp det gör det och här sitter jag och har en ganska tråkig dippdag.. MEN!
Tänkte bara slänga in en bild från när jag är på gymmet. Så ni som tvekar inte gör det längre och börjar tro på att jag faktiskt är där på riktigt och tränar! Inte idag då, men förra veckan var jag faktiskt där, fem dagar i rad. Det ni.



Mm ni ser, inga frågetecken längre, Emilia har köpt träningskort!
Jag tror inte man kan undvika att gå upp några kilon när man åker hit till landet som har Coldstone, cheesecake Factory, chocolate factory och alla göttiga restauranger. Dock glädjer det mig att det jag har gått upp, har mamma gått ner hemma i Sverige. Bra jobbat mor!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja på Risbergsgatan håller de ju oxå på med Sofias projekt och alla de har gått ner oxå. Pappa som inte ens är med fullt ut har gått ner massor. Han har nästan försvunnit:P

Själv kör jag på att "sitta i soffan och äta popcorn Dieten;)"

2010-10-19 @ 17:13:49
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha jag gillar din diet skarpt Elin! det är ju den bästa. Men jag ska nog ändå prova Sofias diet när jag kommer hem så jag kommer tillbaka i den form jag var.. öö men ja du fattar.

2010-10-19 @ 20:00:49
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

5 dar i rad?! jag är imponerad! Själv kämpar jag för att ens komma iväg typ 2 ggr i veckan....

2010-10-19 @ 22:57:12
Postat av: Emilia

Ja men denna vecka har det inte blivit mycket till träning så bli inte överdrivet imponerad du ;)

2010-10-20 @ 05:16:25
URL: http://detborjarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0