I HELGEN HAR JAG BLAND ANNAT

Ännu en helg i Cali är nu avverkad och den tänkte avslutas med ett eller två avsnitt av Sex and the City. Men för att binda ihop rubriken med inlägget, I helgen har jag bland annat:


Njutit av en varm choklad från Starbucks


Fördrivit tiden med Nana på South Bay Galleria


Spenderat lördagskvällen med dessa fina jäntor


Besökt Yogurtland två gånger

Haft både Caroline och Nana som nattesällskap


Ätit en god söndagsfrukost

Och införskaffat mig både Converse, garderobsblomma, hatt och en tändare

Kommentarer
Postat av: Mamman

Härlig helg! Kram

2010-10-11 @ 07:55:59
Postat av: Ida

Haha men hjälp vad världen är liten!! Joo det var mig du träffade utan för Gina med Eva!



Ser att du bor i Cali, vad underbart? Trivs du bra? :)

2010-10-12 @ 16:44:51
URL: http://mittlivsomida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0