JAG VÄNTAR PÅ MIN NANA

Sitter hemma hos Nana och väntar på att pinglan ska bli klar så vi kan åka och möta upp Kristine på Chronic Tacos. Ett mycket gött ställe det där, Tortillas som man kan fylla med lite vad man vill, bland annat. Mums! Och billigt, för en fattig au pair är det det bästa, alla kategorier (förutom Coldstone förstås).

Sedan blir det vidare hem till mig för lite Idol. När jag och Nana tidigare idag besökte IKEA sa jag att jag tyckte det var så drygt att vi måste vänta enda tills efter programtidens slut innan de skulle lägga upp det på tv4play. Just efter att jag sagt det slog det mig att nej nej Emilia, du är nio timmar efter i Californien, du kan nästan kolla på det när du vill. Även Nana var snabb med att påpeka det. Hur som så blir det Idol efter Chronic Tacos, om Nana nu blir klar någon gång.


Tredje gången gillt på Ikea. ..På knappt två månader.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

men det är okej, Ikea är ju bra;) Jag ska också dit idag...

2010-10-09 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0