JUST A NORMAL DAY

Hej och hå. Kan börja med att säga att körkortsfixet ser ut att lösa sig, spenderade några timmar i morse till att styra upp saker så nu är uppkörningen bokad.
Resten av dagen har jag jagat en galen hund genom en massa uppförsbackar ( fy satan vilken träning!!) och städat vardagsrummet inför club scout meeting som pågår i detta nu. Tolkade ordet meeting lite fel för jag trodde det skulle vara typ Scoutledarna som skulle komma över på en fika och lite pappersjobb. Men nej, det är uppåt tolv sjuåriga pojkar som springer omkring och klättrar utanför min dörr. För ja jag har stängt in mig på rummet med en god sallad och ett stort glas vatten. Nu stämde de upp i God Bless Americaramsan och någon började just gråta, och där ser man nu fyller en William år för Happy Birthday sjungs för fulla muggar. Mina väggar är kanske inte de mest isolerade och jag hör knappt Top Model på tvn men heej, välkommen till en au pairs vardag.
Nu blev det lite mer Happy Birthday. Och Cupcakes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0