LUNCHTORKA

Kom just hem från mitt första Yogapass på gymmet 24 hours fittnes. Har skrivit upp mig på sju dagars gratispass och sen får vi se om jag är peppad till att fortsätta. Hoppas hoppas. Imorgon ska jag och Nana på någon kick boxning av något slag, kul ska det bli.

I alla fall, kom just hem därifrån och jag är hungrig och det är verkligen på tiden att jag gör lunch så det inte blir att stressa i sig mat, springa ut till bilen och bli svettigare än vad man behöver bli på mina lädersäten i denna 25gradiga värme vi har idag, klibbigt blir det om man säger så. Grejen är den att jag har lunchtorka, vet inte vad jag är sugen på, öppnar stänger, öppnar stänger kylskåpet och går och lullar runt och blir stressad av att klockan tickar.
Så snälla hjälp mig, vad kan man äta till lunch? Tänk fräscht, enkelt, och gott. Inte (!) amerikanskt, fettigt och oljigt.


Detta är vad det brukar bli, mozzarellafyllda tortillas med olika fyllningar. Himmelskt gott men lite variation vore helt på sin plats

Kommentarer
Postat av: Lovisa

pasta- eller couscoussallad å å kan man variera nåt extra (typ fetaost, räkor, nån god skinka eller vad man gillar). eller paj med sallad är ju också gott, finns massa goda recept på nätet. eller omelett och så kan man ha olika goda saker i. Inte så jättemånga förslag, men alltid ngt...återkommer.



Din lunch ser sjukt god ut!!!

2010-10-14 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0