SLÖLÖRDAG I LIKE

Idag var första dagen, sedan jag kom hit för snart två månader sedan, som jag sov längre än till nio. För er som känner mig vet att jag sällan går upp före nio på morgonen, inte ens i närheten, bara om jag måste. Idag behövde jag inte, och det var så himla skönt! Ingenting planerat, en riktigt slölördag, mm I like it! Vad som gjorde denna lördag ännu bättre var att det var Americas Next Top Modelmaraton på tv. Från morgon till kväll. Japp, så har min dag sett ut, fått lite pysselsaker gjorda och tagit mig en promenad ute i dagens väder som idag bjudit på ruggighet.



Nu visar min kära vän TVn Legally blonde och jag väntar på att Nana ska kika förbi så ska vi kolla på gårdagens Idol. Imorgon blir det som vanlig ordning en tur till LA och Marit för Luciaövning, det börjar arta sig nu. Sankta Lucia here we come!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Puss <3

2010-10-17 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0