check, check

Innan jag åkte hit till california började jag med en attgöralista på grejer jag måste göra under detta år. Mina kära vänner som redan gjort USA tipsade nästan alla om samma sak, Du måste käka glass på Cold Stone! Satt på waynes med Idre och Emelie för några månader sedan och Emelie blev helt till sig när hon skulle beskriva denna omtalade glassbutik.
Ikväll när jag och Nana var ute på lite Starbucksroadtrip så hittade vi, bredvid min grocerystore, längst ut på kanten, en Cold Stonebutik! Vi gick in och WOW, kan förstå Emelies upphetsning.. Vi kom ut med varsin chokladglass med massa choklad och kakbitar inknådade i glassen. För er som inte hört talats om Cold Stone, tänk ben&jerrys gånger massa mer. Man kan välja på allt! Är rädd för att det kommer bli ett hängställe, tur att jag var ute och sprang tidigare i dag.

Men glass på Cold Stone, check!

(Jag ser faktiskt alltid snygg ut när jag äter glass!)

Resten av kvällen spenderades hos mig, tittandes på hollywoodfruarna, som numera borde räknas som utbildningsfilm när vi då lär oss hitta här i områdena runt om LA.

Skjutsade just hem Nana vrålandes till massa fin musik och nu är klockan för mycket för att det ska vara okej att vara uppe så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Avundsjuk..

2010-09-10 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0