Dagen

Ögonshoppade mest när jag och min fina svenska besökte shoppingcentret Del Amo. Jag fixade lite hemligheter till några födelsedagsbarn där hemma och köpte mig en tröja. Men Gud så det kliade i mina shoppingfingrar! Får bli nästa vecka, eller kanske redan på torsdag, när jag fått lite koll på mina pengar här. Tycker det är svårt att ta dollarsedlar på allvar när det för mig fortfarande känns som monopolpengar. Och mynten ska vi inte prata om, de ligger i en fin samling i min plonka och lär ligga där tills jag fått koll på alla gubbarna och dess värden..
Imorgon ska jag i alla fall gå till banken och aktivera bankkortet jag fick på posten, då blir det ordning och reda.


Vet att Anna Wiklund smygläser bloggen lite då och då i väntan på lillens nedkomst. Därför bjuder jag på denna bild med den lilla söta converseskon.

Dagens lunch fick Jamba Juice stå för. Ett ställe med väldigt goda smoothies vill jag lova!

Nu väntar kudden. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag kan höra dina kommentarer när du kommer in i denna skoaffär...!

2010-09-15 @ 12:12:17
Postat av: Anna

Klart jag läser din blogg EMD! Det är min bästa underhållning så skriv skriv skriv och bilder vill jag ha i massor! Och ja du vet ju vad vi sagt om att ge mig paket! Det får du gärna mohahaha Ha det bra nu! Kram

2010-09-15 @ 13:23:55
Postat av: Emma Gooooop

HEJ min vän. Så sjukt att du är där. Det låter ju som att du har det himla bra? Stämmer det? Åh. Vi borde skypa någon dag, men min dators skype funkar icke. Ska se om det kan lösas. PUSSmissyou

2010-09-15 @ 13:39:20
Postat av: Maja

Åh Emilia, att du kunde hålla fingrarna i styr är ju otroligt!! ;) Det var precis såna där bebis converse som jag å anna köpte i NY i somras!! :) Och nu när jag äntligen har fått en ny släkting så ska han få skorna.. :) Kram Kram

2010-09-16 @ 11:39:26
Postat av: Emma

vad kul att vara utomlands. :)

2010-09-16 @ 12:16:20
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0