Hallelujah!

Idag fyller min kära mormor år och det ska jag så klart fira här på bloggen med bilder och videoklipp!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA DU! Ett år äldre, hur känns det?


Eftersom du inte är så tjing på datorer Mormor så kan vi inte skypa (ännu) och jag kan inte sjunga för dig. Därför kommer här mitt lilla bidrag:
Ny är din dag och nytt är ditt år, det är den finaste gåvan du får, gåvan du får att bära. ljus i ditt hjärta och ljus i din blick, önskar jag mest utav allt att du fick önskar jag dig min kära.

Sedan hoppas jag du har en riktigt rolig födelsedag men det tvivlar jag ju inte på, du är så himla rolig och fin jämt och ständigt! Har ju till och med fångat det på film..



Hoppas du bjuder på den. Nu ska jag gå och köpa mig en almenacka så jag kan få lite ording på tillvaron. En STOR kram till dig mormor!

Kommentarer
Postat av: Mamman

<3

2010-09-15 @ 20:06:15
Postat av: Elin

Mormor är bäst! När jag ringde mamma och sen skulle hon räcka telefonen till mormor så jag fick säga grattis så pratar hon på fel sida telefonen:P Alltså med baksidan.. Mormor och teknik. Hahaha

Hoppas du har det bäst där långt borta. Men det verkar du ju ha

2010-09-15 @ 21:52:28
Postat av: Lovisa

För att citera denna fantastiska mormor "Det är ju ett totalt jävla mörker"! haha jag kände att det passade bra in här;) GRATTIS MORMOR!



Hoppas du har det bra idag, syrran! Här regnar det. punkt.

2010-09-16 @ 11:02:41
Postat av: Annica

söt mormor du har :)

2010-09-16 @ 12:42:44
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag tackar för hälsningarna på min födelsedag, jag blev så glad!



Hoppas att du trivs och har det bra.

Kram

2010-09-19 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0