lite svenska


Klockan är halv nio på kvällen här i Californien och jag ligger nerbäddad i sängen och är huur trött som helst. Hemma kan jag ligga vaken flera timmar och tycka det är apjobbigt att bara ligga och vänta på att somna och måste somna till tvn oftast. Här behöver jag inte ens fundera, somnar så fort jag lägger huvudet till rätta på kudden och blundar.

Har varit iväg och träffat Nana idag, strålande sol både hos mig och henne men när vi tog bilen till Redondo Beach kom såklart molnen som ett stort jädra täcke över just Redondo och det blev riktigt kyligt.
Vi hittade ett mysigt café och satt där och pratade massa om allt. På svenska!! Så himla skönt och vi har redan planerat en del framtida roadtrippar runt om i LA. Så håll utkik.

Tror på att våra roadtrips kommer bli mer än bra!

Känner att jag börjar bli täppt i näsan. Trodde inte täppt i näsan existerade här i los California... Men tydligen.

Kom med förslag på peppmusik som jag kan spela när allt känns botten och ungarna drygar sig. Och mamma, fixa din skype så vi kan prata snart :)

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0