mat mat mat. och mat


Just hemkommen från en heldag med Familjen i OC. har tyvärr inga bilder som jag kan lägga ut här på bloggen men jag kan säga att dagen har varit väldigt bra. Vi har badat i vännernas stoora pool och ätit en massa mat. Haha det är det enda de gör här. Badar i pool och äter en massa. Huvudrätten idag var grillspett men innan det hann vi äta både hamburgare, bratwurst, mac&cheese och massa chips. Har sedan jag kom hit till staterna tänkt att det inte är någon fara att man skulle föräta sig här och bli stort som ett hus, men efter den här helgen behöver jag nog börja tveka. Får bli mer morgonturer runt området.
Sist jag var ute och sprang mötte jag en väldigt lustig dansande gubbe längs stora vägen. Tror inte han hade alla hästar inne för jag och Nana mötte honom någon dag senare, åter igen dansspringandes längs samma väg. Berättade för familjen idag om den här gubben och min värdpappa sa att han också brukar se honom virra omkring..

Blev bjuden på vin idag, både rött och vitt, väldigt mysigt och gött.
Don't drink and drive står det längs många vägar här och tydligen tar de det bokstavligen på allvar. De dricker innan de kör, inte under tiden. Skulle aldrig sätta mig bakom ratten efter några glas men vanorna är tydligen olika runt om i världen.

Imorgon börjar andra skolveckan. Efter att jag skjutsat J och I till skolan ska jag möta upp Nana så ska vi köra och fixa våra Social Security number. Det fungerar ungefär som ett svenskt personnummer som man måste ha om man till exempel vill ansöka till College, vilket jag måste under mitt aupairår, det ska vi fixa imorgon.
Sedan får vi se vad dagen bjuder på.
Just det, J har luskammats idag så det blir till att tvätta lakan under morgondagen också!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamman

Låter som ett behagligt liv, trots allt. Själv sitter jag i halvmörkret och väntar på att föräldrarna ska komma till mitt föräldramöte. Inget vin så långt ögat kan se.. Good to hear about your point of vue about drink-and-drive. kramar och pussar

2010-09-07 @ 18:39:58
Postat av: Maja

Vad funderar du på att plugga?

2010-09-07 @ 19:05:53
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-07 @ 19:09:14
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

finfin header!

2010-09-07 @ 19:39:39
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0