NI GÖR MIG GLAD I 40 GRADERS VÄRME

Jag kom ihåg när min kära Ingrid Söderbäck var iväg till staterna och uppdaterade en med sin blogg. När hon sedan kom hem sa hon att det hade varit så himla kul att logga in på bloggen och se att man fått en kommentar eller två. Hon lät mer än exalterad och beskrev det som världens grej och lycka. Ja ja nu överdriver hon tänkte jag. Nu när jag själv är här kan jag inget annat än att hålla med min kära blixt. Kommentarerna gör en verkligen glad, och de kan komma från alla oanade håll och kanter. Från folk man inte alls trodde följde ens äventyr over here.

Tack för alla kommentarer. Det är världens grej och lyckan kommer varje gång!

Den mest vanliga kommentaren som skrivs är -Du ser ut att ha det riktigt bra.
Jag har det riktigt bra. Sedan är inte aupairlivet riktigt en dans på fina rosor. Men det håller jag mellan mig och familjen min hemma i Sverige, här på bloggen vill jag ju dela med mig av allt kul som händer. Los California är grymt och jag ser så framemot det kommande året så ni kan inte ana.

Har det bra, många dagar top notch. Kommentarerna gör det hela ännu bättre!

Paket från syster gör mig också riktigt glad. Har mumsat i mig världens bästa kolaflaskor hela kvällen!!!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Det kommer mera godis snart ;)

2010-09-28 @ 07:45:33
Postat av: Lovisa

Det är för att du är så bra som det är så roligt att kommentera:)

2010-09-29 @ 22:05:05
Postat av: Elin

Jag har tafsat lite på godiset jag med så ia en del av mig fått vara i USA;) Haha. Det är så roligt att se vad som sker där borta

2010-09-29 @ 23:05:00
URL: http://elusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0