Så här bor jag

Lite trist att sitta hemma när man egentligen skulle ut med tyskarna denna fredagkväll. Men men, är man inte 21 och inte hunnit fixa falskleg så duger pizzakväll med familjen ;)




Jag trivs jättebra i det här rummet, så länge jag får göra det till mitt eget. Lägger gärna ut lite pengar på onödiga inredningssaker bara det blir trivsamt och Emilia liksom.
Skulle vara gött att få måla om sängen och riva ner de otroligt fula tygerna från fönstren och sätta dit typ svarta eller bruna träpersienner.

Ska bygga ihop min förvaringskorg jag köpte på Ikea tidigare. Snart vaknar ni där hemma. God morgon på er!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag tror att du är mer Ernst än du är Ty Pennington, så det blir nog ett fint Emilia-rum vad det lider. Kram och godnatt.

2010-09-04 @ 09:31:15
Postat av: Lovisa

Hej söt!

Nu har jag läst ikapp din blogg:) låter som livet i Usa har gett dig fina vänner:), bra att de finns och förgyller dagarna! Det kommer gå bättre med barnen framöver, de testar dig nu bara.... Skypa sen när du vaknar?:)puss

2010-09-04 @ 10:40:50
Postat av: Nathalie

Heej Emila! Tack for din kommentar! Jag hoppas att det kommer kannas battre for dig snart och att familjen ger dig tiden du behover for att lara dig! Ge inte upp! Jag har hort maga som sagt att den forsta manaden var den tuffaste av de alla. Sa ge det tiden som behovs. Hur gamla ar barnen? Ah, vad gulligt det skulle vara om du kunde gora det! Jag hoppas pa att hitta en ny familj snart, jag star inte ut av att bara ga och vanta, jag vill veta. Kanner mig sa orolig i magen hela tiden, mar inte bar av det har. Ser att du umgas med Nana, underbar manniska, umgicks mkt med henne pa training school. Hoppas ni har det bra i LA! Kramar

2010-09-06 @ 04:10:31
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0