SKÖN TORSDAG

En väldigt skön torsdag börjar gå mot sitt slut och jag ligger och kollar på säsongspremiären av Greys anatomy. Kan det bli bättre?



Efter att ha lämnat pojkarna på skolan körde jag iväg till Nana som ville ha lite frukostsällskap. Vi gjorde fruktsallad till och till det blev det mys i soffan med en film, the Proposal. En perfekt film att se en torsdagmorgon och oj så sugna vi blev på att hitta den där snygge amerikanen a la Ryan Reynolds!!! Får se om ni får en uppdatering om den biten senare under året.. Håll era tummar.



Sedan tog vi bilen till Redondo beach för en promenad med massa, så att säga, Ryan Reynoldssnack som avslutades med en lunch på Chronic Tacos, och sedan vidare till Yogurtland och lite froyo!



Resten av dagen har varit jobb och det har varit en väldigt rolig sådan dag. Ibland behöver man sådana för att förstå att det är värt att stanna här! För det vill jag ju. Jag har det bra i los California.

Imorgon ska jag med pojkarna göra min debut på Target, typ som ett sjukt stort B&W, där det finns allt. Senare på kvällen blir det nog en till film med Svensken min.



Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Mamman

Godnatt, gumman!

2010-09-24 @ 07:43:57
Postat av: Lovisa

låter som en bra torsdag! Mycket bättre än var min var med plugg i ett regnigt Borlänge....



NJUT av solen!;)

2010-09-24 @ 09:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0