HAVREGRYNSGRÖT & FIOLSPEL

Idag är det varmt i Californien, 27 grader står det på termometern och jag har legat ute i solen hela förmiddagen.

Har bara tagit en paus i denna skrivande stund och blev tvungen att berätta att jag hittat en fiol här i huset. Blev lite dalakär och plockade upp den för att spela två av de få låtar jag kan gnissla fram på fiolen, Ulrikas brudpolska och Farmors brudpolska. Nu sitter jag här med lite Gränslöstfeeling i kroppen, ska ta mig ut i solen igen och njuta av att det troligtvis kommer bli sol hela helgen! Det tackar vi för då jag och brudarna har planerat en helg och räknat med solen. Ikväll blir det troligtvis filmkväll med Nana!

Gränslöst i Stjärnsund 2007

Har hittat havregryn långt in i familjens skafferi så imorse blev det gröt till frukost, gott och efterlängtat!

Ha det fint därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0