AND THE CITY


Ligger i sängen och mina ben värker av trötthet. Men hej och hå vilken underbar dag jag har haft! Tog tåget till NYC för att möta upp Lisa Ekström med tysk vän. Det var sjukt att träffa henne, kände allt en gnutta Risbergsgata och helt från ingenstans kändes det som om jag var i Skellefteå. Mycket härlig känsla.

Sex and the City har varit dagens röda tråd. Promenad över Brooklyn Bridge och allt jag vet om denna bro är att det är där Miranda och Steve återförenas. Vi tog oss vidare till Perry street där Carries lägenhet ligger och sen bara det att jag vandrade omkring på New York Citys gator med alla gula taxibilar. Känns som att jag kommer trivas här och jag ser så mycket fram emot det som komma skall!

Sex and the City i alla ära men jag må då säga att dagens höjdpunkt var den nyöppnade svenska godisbutiken Sockerbit! Sjukt dyrt men lätt värt! Eftersom det var så dyrt fick jag noga välja ut mina favoriter men oj så jag ska mumsa.

Och sedan får jag inte glömma, jag hittade mitt kära Coldstone, som jag saknat det! Jag skrek till så mycket när jag såg skylten att Lisa trodde jag såg en kändis men nej nej, bara kära Coldstone.

Nu blir det kudden och imorgon är det flyttdax!














Kommentarer
Postat av: moster

Härligt att du får en känsla av Risbergsgatan,Skellefteå när du befinner dig i NYC. Nu håller de på att packa ihop sig på andra sidan gatan för att imorgon åka till Lisa. Såg gott ut med allt svenskt godis.Hoppas att flytten till det nya huset blir bra.Kram !!!

2011-04-11 @ 19:26:41
Postat av: Lovisa

Lovely!



En dag i NYC, inte illa! Kul att få se bilder från er dag ihop! och ja, verkligen coolt att du träffat och hängt med Lisa Ekström!

2011-04-12 @ 08:07:40
Postat av: Mamman

Dessa ord värmer en moders hjärta

2011-04-12 @ 21:43:26
Postat av: Lisa Ekström

haha, för det första, det räcker att ni kallar mig lisa! ;)

OCH WOHO så kul att du är så nära!!

ses i helgen?

2011-04-13 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0