FÖRSTA APRIL MINA VÄNNER


Snackade med Fellin på facebook och hon konstaterade att det skulle bli en dag på playan idag i Cali. Inte okej när det snöade här inatt.. Inte för att det är överdrivet varmt i LA, som jag trodde först när jag flyttade dit, men inte behövde jag varenda morgon dra på mig jackan för att inte frysa. Här har jag varje morgon sedan jag kom hit gjort det, och frusit ändå. Antar att jag blivit bortskämd med vänligare klimat men jag ser verkligen fram emot våren och kommer välkomna den med öppna armar!

Carro innan Juldoppet på Julafton, det var en fin dag! Dock ser man den snötäckta toppen i bakgrunden, LA är omringad av sådana året runt, ganska mäktigt.

Igår blev mina försäkringspapper på bilarna godkända så i morse fick jag sitta bakom ratten för första gången sedan jag kom hit. Mormorn och jag har ju varit värsta teamet nu sedan jag kom hit men det leder också till att ungarna såklart vill hålla hennes hand och sitta bredvid henne vid matbordet, knyta skorna ska hon göra och ja i princip allt, så än kan jag inte säga hur det känns med dessa nya hostkids. Men, så mycket som jag pratat med föräldrarna under de här få dagarna, så mycket pratade jag aldrig med C och T hemma i Cali, på 7 månader. Bara det säger ju en hel del om hur jag trivs!

Nu är det dax att väcka minstingen från hennes nap och sedan fortsätter fredagen. Och just det, Moster, Jag pratar med Lisa Ekström på facebook nu så nu har vi börjat planera nästa helg tillsammans. Bara så du vet!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Kul att du ska träffa Lisa!

2011-04-02 @ 11:15:20
Postat av: Lovisa

2011-04-03 @ 11:29:06
Postat av: Lovisa

Ska bli spännande att se hur nya familjen är! men det låter ju iaf som det börjat bra. Kul att du ska träffa Lisa, tror det är bra att träffa några andra Au pairer att hänga med:) här är det en grå och mulen söndag, så det blir fil dag för mig och Anders!

2011-04-03 @ 11:33:05
Postat av: Anonym

*filmdag

2011-04-03 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0