RAIN!!!


Igår kväll regnade det här i CT! Och det ville då aldrig ta slut. Efter en tur till Ikea tog jag bilen till Oxford för att spendera kvällen med Ellen och Melina. Deras favoritrestaurang är då denna japanska restaurang så dit for vi igen och sedan blev det filmmys hos Melina. Hela tiden regnade det men man tänkte att det skulle avta men icke. Så det var bara att ta tag i hemkörandet, ändå. Skjutsade hem Ellen och började köra hemmåt. Det var nog bland det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv! Små landsvägar utan ett enda lyse med regn som öste ner så man inte såg ens en meter framför sig. Superförare som jag är kom jag dock hem till slut utan någon skada så ni kan andas ut. Trevlig söndag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0