SHOPPINGTUR MED GEISHAN






Det har kliat i fingrarna allt för mycket men jag har aldrig kommit iväg till något köpcentrum. Idag på min lediga dag tog jag tag i klieriet och for i väg till Waterburry för en liten shoppingrunda. Det satt fint. Precis innan jag skulle dra mig hemåt hittade jag världens finaste halsband, med en liten Geisha! Haha jag blev ju bara tvungen. Nu du Carro hänger du i mitt badrum!

Börjar jobba om 20 minuter och det mina vänner, kommer bli den första helgdagen på åtta månader jag jobbar.. Vilken lyx jag levt i. Imorgon blir det en tur till NYC. Ha en trevlig Valborg där hemma!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

verkligen världens sötaste halsband! Då är hon alltid nära!!! :)

2011-05-01 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0