THE NEW HOUSE


Så. Nu är vi inflyttade och nästan klara. Har varit många olika ansikten som sprungit in och ut genom alla dörrar här denna vecka, inte en lugn stund. Men det är gött med nytt hus och allting luktar därefter. Nytt! Igår var larmkillarna här och installerade larm, så nu varje gång en dörr öppnas talar en röst om för hela huset vilken dörr som just öppnades och sedan så tjuter det till. Kan tyckas att det är ju jättebra men nej, efter tio minuter med ungar som springer in och ut så är det inte längre lika kul. Inte att bli väckt av detta tjut på morgonen när min värdpappa for till jobbet.

Huset är stort. Samma dag som jag kom hit till CT for vi och kollade på det nya huset. Jag klev in och blev ståendes gapande och tänkte, jaha nej men här ska jag alltså bo.. Mor, föräldrarnas badrum och garderober är lika stor som din lägenhet!

Det var allt för nu. I helgen blir det nog Ikea för min del för att inhandla lite fix till rummet mitt.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Oj!

2011-04-15 @ 18:43:50
Postat av: Lovisa

gu vad roligt med ett nytt hus!!!!!!!!:)

2011-04-18 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0