CAMP LILJEKVIST


Nu så. Nu ligger de här och sussar alla tre. Allihopa ligger här i mitt rum och det känns som de här 6 månaderna just minimerades till en liten dag. För det känns som det var igår jag träffade de sist.

Strax innan 1pm var jag på plats på LAX för att möta upp de 1.15. Stod där och fick ta del av andra människors fina möten med andra resenärer, nästan så jag fällde en tår. Klockan tickade på men ingen familj. Hade nästan gett upp hoppet och ringde Carro vid 3 för att prata av mig lite. Då plötsligt står de där! Jösses Amalia vilken känsla!! Hej då till Carro och heeeeeej till Mamma, Lovisa och Sofia!

Nu ligger de här, invaderade på mitt rum, som tre små trötta grisar och sussar och snarkar och jag är så glad glad glad!

Kommentarer
Postat av: moster

Tänk så mysigt ni har.Kram moster Inger

2011-02-24 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0