DET KÄNNS KONSTIGT MEN DAGEN RULLAR PÅ


Min bil är inne på verkstaden men jag hoppas den kommer tillbaka frisk och kry snart.
Har inte gjort så mycket idag mer än att jag somnade framför datorn när huset blev tomt på folk i morse och nu nyligen tog en promenad till posten och köpte frimärken. Min rumpa stramar till och gör ont som bara den, känns som en jättehemsk sträckning och det kommer och går och har gjort i flera månader. Någon som vet vad det kan tänkas vara?

Väntar på att pojkarna ska komma hem från skolan och ja, det är strålande sol i dag igen men igår solade jag mig tomatröd så det känns inte som en hit att gå ut och sätta mig igen. Har redan blivit utskrattad av Carro som kom förbi igår kväll så jag klarar mig utan det idag.
Hon kommer förresten förbi runt 6 så ska vi åka vidare hem till henne där det är tomt hus. Så ikväll blir det party och här ska det hittas en valentines date! Önska mig lycka till, kan ju inte det där med att flirta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck! And Happy Valentine när det blir dags! kram

2011-02-12 @ 10:43:35
Postat av: Lovisa

Om du är röd som en tomat så borde det ju gå vägen med flirtandet, för röd är ju kärlekens färg ;)

2011-02-12 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0