FEBRUARY THIRD


Igår var det en speciell dag på inte bara ett sätt. Flera sätt.
Lovisa min fina syster fyllde år. GRATTIS! Ringde upp och grattade genom skype och tydligen var jag den stora happeningen på förfesten, det tackar vi för. Dock kände jag mig inte som en sådan när snoret rann och feberyran värkade.

Men som sagt. GRATTIS LOVISA!
Som min norska så fint brukar säga, Glad i dig!


Syns kanske inte så bra på bilden men jag tycker om dig!

Speciell grej nummer två var att jag skjutsade Nana till flygplatsen för att säga hejdå och se på när hon tog flyget hem till Sverige. Kändes jätteskumt och gör fortarande, hon landar om typ två timmar och då är hon liksom hemma, i Sverige.

Idag fick jag ledigt nu på morgonen från att skjutsa ungar till skolan, kände att jag behövde sova, men jag har vaknat lite titt som tätt sedan klockan 2 imorse så det har väl inte gått så himla bra men skönt är det i alla fall!

Och sedan, en tredje grej om gårdagen, 20 dagar kvar tills Lovisa, Sofia och mamma kommer och hälsar på. JA de kommer och jag är så himla glad!!!

Nu blir det kurering. klarblå himmel med strålande sol klockan 9 på morgonen och här ligger jag under täcket och snorar. Hurra.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Blandade känslor den tredje i andra :) :(

Fin bild på mina flickor - jag minns det som igår! Längtar till onsdag om två veckor! Kram <3

2011-02-05 @ 09:35:43
Postat av: Lovisa

Åh tack för denna hyllning! Vilken himla fin bild, var har du hittat den?!



gissa om jag längtar, som en tok till 23 feb!!!!



En stor kram med massa krya på dig-önskningar! Ta lite kuckelimuckmedicin ska du se att det blir bättre:)

2011-02-05 @ 13:09:58
Postat av: The norwegian girls

Glad i deg, kjære :) dEg :)

2011-02-08 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0