HOW WONDERFUL LIFE IS


Helgen har bjudit på regn, blåst, sol och och lite mer sol. OCH inte att glömma, på väg hem från Hollywood ringde Carro och sa att det snöade i ja, Hollywood!

Hur som så är la familia här och det är fortfarande underbart. Dock märker jag hur svårt det är att vara värd. Vill inte göra de besvikna, de har ju trots allt åkt ganska långt för att få träffa mig och då måste de ju få lite valuta för pengarna!



Vi har såklart besökt Hollywoodskylten, kört runt i Beverly hills och Bel air, Rodeo Drive, lite walk of fame, Cheesecake factory, the Grove där vi nästan gick in i Gustaf Skarsgård, Shopping i LA downtown och idag var vi på Universal Studios och sedan bar det av till Hollywood boulevard och the Oscar! De har tajmat in det bra. Vi såg massa fina limousiner och sedan på långt håll, några i finkläder kliva ur limousinerna. Kul att ha varit där. Norskan, som hade köat för en bra plats, smsade, tio meter från röda mattan och uppdaterade mig om vilka kändisar som strosade förbi! Och jag ska säga er att har Kristine sett de, då har jag nästan det också!
Vi avslutade på Californiska Hamburgekedjan In and Out för att sedan fara hem med lite bubbel och popcorn för att kolla på det sista av galan. Nu var det tänkt att det skulle bli lite Solsidan men nej, alla tre har visst slocknat så vi får se hur det blir.



Kommentarer
Postat av: moster

Oh vad ni är fina! Jag får tårar i ögonen.Kram Inger

2011-02-28 @ 11:53:00
Postat av: Mamman

Det är så HÄRLIGT att vara här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-28 @ 17:52:13
Postat av: Elinpelin

Åh så härligt! Vilken upplevelse.

2011-03-01 @ 19:00:07
Postat av: malin loman

Vilken härlig bild på er allihopa, ni är så fina och tillsammans är ni helt underbara :) Hälsa!

2011-03-01 @ 22:55:04
URL: http://lyckligungdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0