JAG HJÄRTA SYSTER


Jag och Carro gjorde ett tappert försök igår i Laguna Beach och gjorde en liten kontaktannons i sanden med våra nummer men nej, ingen respons där inte... Så inte trodde jag att det skulle bli någon kärlek idag inte, men oj så fel jag hade för jag fick post.

Dagen började som vanligt med väckning och skjutsning av barn. Efter lite frulle och skype så ringer skolan och säger att pojkarna har löss. C ringer precis när jag är p väg och säger att S är sjuk och måste hämtas hon med. Var bara att sätta sig i bilen och hämta alla tre.

Vi kommer hem och pojkarna schamponeras med lusolja och jag och J går ut och vattnar blommor och plockar upp hundskit. (En hel hink. Hej och välkommen till Amerika!)
J går och hämtar posten och springer snabbt in igen och ropar att jag har fått ett jättestort hjärta till paket.

Ingen mindre än fina Lovisa som skickat mig lite kärlek! TACK SYSTER! Å så glad jag blev.








Kommentarer
Postat av: Mamman

Underbart!!!Inte med löss och annan sjukdom - men med Hjärteposten!!! Kram

2011-02-15 @ 13:44:04
Postat av: Lovisa

<3

2011-02-15 @ 16:08:38
Postat av: Elinpelin

Fina Lovisa. Fina Emilia<3

2011-02-15 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0