OCH TILLS VI MÖTS IGEN


Vet inte riktigt vad jag ska säga. Luften gick lite ur mig nu och ögonen fylls av tårar. Madde, en svensk tjej jag träffade på Aupairskolan i New York, hon dog igår kväll..

Förstår ni? Jag gör det inte, det är helt ofattbart och jättefel. Vi pratade på facebook senast förra veckan om att jag skulle komma och besöka Las Vegas där hon bodde. Och nu är hon borta?

Tänk att ens liv kan ändras bara så där. Jag tänker på hennes familj. Och jag tänker på Madde och jag har tänt ett ljus för dig som ska brinna hela dagen.

Må din väg gå dig till mötes. Och må vinden vara din vän.
Och må solen värma din kind. Och må regnet vattna själens jord.
Och tills vi möts igen. Må Gud hålla. Hålla dig i sin hand


Kommentarer
Postat av: Mamman

Lilla gumman, sånt här ska inte hända barn i tjugoårsåldern. Jag är ledsen tillsammans med dig. Kram <3

2011-02-10 @ 21:02:22
Postat av: stina

hemska tanke! skickar ett ljus till henne i mina tankar och en kram till dig!

2011-02-11 @ 00:14:18
Postat av: annag

håller med mor din. och gråter lite här borta trots att jag inte kände henne, men jag känner dig och känner med dig.

2011-02-11 @ 07:09:20
Postat av: Lovisa

ååå... Livet är oberäkneligt och orättvist! Jag säger som mamma, jag är ledsen tillsammans med dig och jag fäller tårar när jag läser detta. KRAM!

2011-02-12 @ 10:56:54
Postat av: Anna

Det är så fel och sjukt! Sånt här ska inte få hända.

Fin låt <3

2011-02-14 @ 05:04:33
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0