PRECIS SOM DU ÄR


Det blidde ingen kör för bilen vågas inte köras.
Istället sitter jag och knåpar ihop ett facebookalbum. Jättesvårt att solla ut några av alla bilder, men det är kul när det är klart. Sitter även och kollar på Idol, en kille från Long Beach gick nyss vidare, nästan så man blir lite stolt. På detta sitter jag och sjunger just the way you are med Bruno Mars, fast på svenska då. Det har blivit detta Usaårs signaturmelodi.
För du är underbar, precis som du ääär!


Jag och Nana på Universal Studios

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Underbart att sitta med lite morgonläsning såhär innan tentan & kolla in senaste inläggen ordentligt. tänker på dig ofta min usa-girl! njut av califoooornia. Nästa gång du är i Orange County ( anar inte hur det stavas), kan du väl hålla kolla om Ryan dyker upp så kan du ge honom en puss på mig. ps, seth går också bra..

KÄRLEK TILL DIG

2011-02-10 @ 10:56:08
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

för DU är underbart, precis som du är!

Kärlekskram från Uppsala!

2011-02-10 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0