VEM ÄR !?


! om MALIBU BEACH & SANTA MONICA: Det här är ju Chris Hemsworth, Liam Hemsworth's storebror ju!!! Du vet Liam som var tillsammans med Miley Cyrus i "The last song". HAHA SHIT!!! DU HAR TRÄFFAT HANS BRODER!!!! inte avis nej nej......






Jag bara undrar, vem är !?

Det roliga är att jag först i förrgår förstod att det var en utav bröderna Hemsworth när Kristine och Carro började kommentera bilden på facebook och nu kommenterade någon och poängterade detsamma.

Men så kul det var den kvällen i Santa Monica, känns som en evighet sedan.
Får mig att inse hur sjukt mycket jag har gjort och så sjukt många minnen jag kommer ta med mig härifrån när detta aupairår tar slut! Det tackar jag för.

Förresten, någon som kan berätta hur man länkar till gamla inlägg i ja, nya inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0