WEDNESDAY!


Glömde skriva det i söndags. Jag och Carro var i kyrkan. Påminde ganska jättemycket om Elsborgskyrkan hemma i Falun och det var fint. Gick till bönerummet och satt medans sångerna var i full gång och folk sjöng halleluuuujah och sånt och fick en sådan Stiftsgårdskänsla att jag inte visste vad. Å fina Stiftsgård, den blå pärmen och alla människor.
På lördagen var vi på bio förresten. No strings attatched såg vi.
Å vad bra, se den!
Idag har jag gjort Swedish pancakes och bilen krånglar igen. T kom hem tidigare nu från jobbet och for iväg och pumpade mina däck, imorgon ska den lämnas in och jag hoppas den kommer tillbaka fort därefter. Billös i Cali är inte kul!

Nu ska jag ladda inför kören och sedan förbi Carro och hämta min kära mobilladdare, om jag tar mig dit vill säga. PUSS



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Känns som ni upptäcker USAlivet från många olika vinklar och vrån, härligt!

2011-02-10 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0