FOREVER 21


Ibland glömmer man bort tiden helt, skulle bara sätta mig vid datorn för en snabb uppdatering men den blev visst lite längre. Glömt att äta frukost har jag också gjort. Och inte har jag gjort det jag först skulle göra på datorn heller. Bra Emilia.

I förrgår märkte jag att strömmen till köket och dess tillbehör hade gått, så vi har varit utan spis, micro, toaster, diskmaskin, kyl&frys ett dygn. Tur att min familj är amerikaner, jag menar vi bor ju i snabbmatens land. Igår kom det i alla fall en elektriker och kollade på det. Jag var hemma och tog emot han, himla trevlig, en riktig "if you know what I'm sayi'n"snubbe, helskön. Dock kunde han inte lösa problemet utan fick ringa hit en annan snubbe, inte alls lika skön! Men nu är alla proppar som de ska och vi har ett fungerande kök igen.

Ska ta med mig hunden och ta en promenad till postlådan nu, sen ska jag till Long Beach för att dra med Sofia på hennes Forever21debut. Forever21 är för er som inte vet, Usas svar på Gina tricot typ. Många förälskar sig i denna, jag har väl inte dyngat ner mig av kärlek hittills men en lätt och fin förälskelse är det nog allt. Men aldrig kan någon affär ersätta de band som finns mellan mig och Gina! Nej nej.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos fröken Fellin och sedan bär det av mot Palm Springs för lite Hiking och mys. PUSS

Kommentarer
Postat av: moster

Det låter så härligt med all shopping och somrigt uteliv. Här är det i allafall ett par grader varmt idag.Ha en fortsatt skön dag.Kram moster

2011-01-28 @ 18:55:43
Postat av: Lovisa

Så roligt att se att moster börjat sitt nya liv; ett datorliv och kommenterar bloggar och allt!:) stolt!



Den där butiken vill jag gärna besöka när vi kommer! Hälsa Sofia Fellin och ha så himla skoj på festen! Kram

2011-01-28 @ 21:58:33
Postat av: Mamman

Håller med båda övriga kommentatorer.

2011-01-29 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0