JAG HJÄRTA PALM SPRINGS


Nyligen hemkommen från en underbart fin helg i Palm Springs!

Palm Springs är ett litet fint samhälle mitt ute i Californiska öknen, består typ av en enda gata omgiven av berg och sedan så är det öken runtom. Där har jag varit med mina jenter.

Strålande sol var det på lördagen då vi drog till bergen för att turista oss. Vi åkte en stor roterande lift upp i bergen där det väntade snö! Jo, eftersom det var så högt upp så var det fullt med snö så där gick vi i shorts och solbrillor mitt i vinterlandskapet. Det blev lite kyligt kanske och alla andra som var där hade med sig pulka och täckbyxor men ja solen sken ju!





På kvällen gick vi ut och åt mexicanskt och jag spillde ut ett stort glas vatten över hela mig, tur att jag hade svart på mig. Sedan for vi och köpte med oss frukost och åkte till vårt motel och jag somnade som en stock!



I dag efter en utmärkt frukost på sängen, for vi till en omtalad outlet i Palm Springs för att se om vi kunde fynda lite. Jag hann köpa ett par converse innan det började regna och bli kallt och shoppinghumöret dog så vi packade in oss i bilen och for hem och här ligger jag nu, nedkrupen i sängen och hoppas på en tidig kväll, får se vad datorn har att erbjuda. Men som sagt, Jag hjärta Palm Springs och den här helgen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Wow, vilka äventyr! Om ni saknar snö så mycket så kan jag skicka ett stort paket på posten fullt med snö åt er, för vi börjar bli less på vår;)

2011-01-31 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0