SOLEN SKINER HIMLEN ÄR BLÅ


Dålig uppdatering jag vet, förlåt jag skäms. Nu blir det en liten resumé.

Sedan sist har jag bland annat käkat middag på Hard Rock Café med tjejerna, strosat runt på Hollywood Boulevard, haft filmkväll i Jennifer Lopez gamla hus i Bel Air aka Maddes hus, solat i Santa Monica (ja jag brände mig!), ätit en ljuvlig middag på Cheesecake Factory inkluderat efterrätt, njutit av en fin solnedgång och prövat på utelivet i LA.

Nu laddar vi för Carro och Nanas sista veckor här och sedan får vi se hur det blir för min egen del. Men jag lever och har i nuläget koll på tankarna. PUSS








...Och avslutningsvis en bild på bartendern!! Pappa, duger han som svärson?

Kommentarer
Postat av: Moster Inger

Härligt liv!Här är det nästan 20 grader kallt och de enda stjärnor vi ser är de på himlen.Det känns lite overkligt att du är så långt bort och på ställen man bara sett på tv. Har du inte besökt Maria M med tofsarna? Det skulle väl vara nåt. Har just läst Lisa Ekströms blogg,hon har bara varit där i drygt en vecka,men det känns mycket längre. Vi ska iallafall skicka iväg Stina till Oslo på tisdag, så trevligt för henne att få ge sig ut på lite äventyr. Hoppas du skriver oftare framöver,det är skoj att läsa om vad du gör.Kram moster Inger

2011-01-20 @ 12:24:57
Postat av: Lovisa

Kul att se dig igen:) Du har gjort många kuliga saker sen sist, och snart vill jag hänga med på allt roligt i CA! För idag bestämde vi att vi verkligen kommer till dig:)!!! himla coolt alltså!

godnatt

2011-01-21 @ 22:48:49
Postat av: Madeleine

Jag skulle lätt säga att han duger som svärson!

2011-01-22 @ 05:18:23
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0