BASKETBALL AND SOME UNIVERSAL STUDIOS


Skypade just med Lundqvistarna och jag kände mig lite tvungen att uppdatera er här på bloggen efter klagomål.. (Men jag gör det mer än gärna!!)

I lördags for vi in till Marit i LA för att grilla. Hon hade fixat med sallad och potäter, ostbricka och vin, vi kom med köttet, himla fint var det!
Sedan drog jag och Carro vidare till Staples Center och Clippers, alltså basket. Hennes värdmamma brukar få biljetter till massa event så där satt vi och göttade oss i VIPsviten. Clippers vann och det var ett himla drag så det var kul att se.
Därifrån åkte vi in till Hollywood Boulevard för att leta reda på de andra tjejerna som satsade på utgång kvällen till ära. Vi hittade de inte så vi gick och köpte lite godis och strosade runt längst walk of fame och letade stjärnor och blev uppraggade av uteliggare.





På söndag plockade vi upp en trött Nana för att sedan åka till Universal Studios!
Å så kul det var. Jag som älskar att se hur film blir till, bakom kulisserklipp är ju alltid grädden på moset i alla filmer så det var verligen top notch! Så nu är Wisteria Lane besökt och husen i the Grinch tittade på, även bokhandlen i Notting Hill. Plus att jag fick pass för hela året ut så nu kan det besökas när som, hur bra som helst!
Kvällen fortsatte hos Kristines värdmammas föräldrars hus (Där jag tidigare firade thanks giving) för filmmys och pizza och sjukt mycket annat gott.









Nu börjar en ny jobbvecka och vi börjar den med sol, och här sitter jag inomhus och leker med bloggen, allt för dig Moster! PUSS

Kommentarer
Postat av: Moster Inger

Hej igen!Tack för uppdateringen,härliga bilder att ta del av.Kanske jag kan lära mig att skypa,det vore väl nåntig.Du kändes så nära,helt overkligt.Du fixar detta!!!!!!!!!!!! eftersom det är en del av din dröm att få vara på denna plats och allt vad det innebär.Kram moster Inger

2011-01-24 @ 22:46:00
Postat av: Mamman

Å, vad härligt det ser ut!! Fantastiska bilder!! Jag är mycket imponerad av publiksiffran på basketmatchen. Det måste har varit kul! Underbart att ni tar er för och gör allt det här! Härligt att du uppfyller lite drömmar! Kram

2011-01-25 @ 08:02:12
Postat av: Lovisa

Bra uppdatering! vilken toppenhelg!:) Universal Studios verkar tokkul och basketmatchen hade en gigantisk publik! Nu ska jag försöka ta tag i pluggandet för idag.....Stor kram!

2011-01-25 @ 08:38:43
Postat av: Malin Loman

Vad glad jag blir av att läsa, du ser ut att ha det så himla kul! Allt du och dina vänner gör och de platser ni besöker, jag blir lite avundsjuk.. Jag har rätt så länge känt ett sug att åka utomlands och det blir inte bättre av att läsa om alla dina äventyr! :) Jag och Elinor håller på att göra våran skiva, om du inte redan gjort det så får du gärna kolla in på våran blogg lyckligungdom.blogg.se. Ha det fortsatt underbart, PUUUSS!

2011-01-25 @ 10:54:44
URL: http://lyckligungdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0